Artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat (11/2011)
Oleje Comma w nowej szacie
Wydanie: 11/2011
Oleje Comma, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Inter Cars SA, będą sprzedawane w nowych opakowaniach. [img]9475|13133||right[/img] Producent zdecydował się na zmianę szaty graficznej olejów PMO (Performance Motor Oil). Jest to...
wtorek, 28 maja 2013
Oleje PLATINUM reklamowane w telewizji
Wydanie: 11/2011
10 października br. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa olejów silnikowych marki PLATINUM MaxExpert. Wprowadzenie nowej linii produktów wsparte jest ogólnopolską kampanią telewizyjną. Na ekranach pojawiły się trzy spoty, w których piękne kobiety...
wtorek, 28 maja 2013
Nowy olej LOTOS dla Subaru
Wydanie: 11/2011
Od kilku lat Subaru konsekwentnie stara się budować nowoczesny wizerunek wszechstronnej marki premium. Kolejnym krokiem na tej drodze jest wprowadzenie do oferty miejskiego vana. Subaru Trezia wypełni lukę w dotychczasowej ofercie koncernu. Ale nowy samochód to...
wtorek, 28 maja 2013