Artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat (03/2014)
Instrukcja obsługi klienta – wybrane typy (3)
Wydanie: 03/2014
Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Kontynuujemy cykl o typach klientów –...
środa, 2 kwietnia 2014
Efektywna i skuteczna komunikacja – komunikatywność jako kompetencja każdego pracownika
Wydanie: 03/2014
W ostatnim czasie byłam uczestnikiem konferencji, podczas której omawiano kompetencje pracowników, które będą potrzebne w przyszłości. Jacy specjaliści będą poszukiwani na rynku pracy, jakie powinni mieć umiejętności, zdolności,...
środa, 2 kwietnia 2014
Jak prawidłowo pozbyć się starego samochodu?
Wydanie: 03/2014
W końcu nadchodzi czas, kiedy nasze ukochane i wyjątkowe auto musi dokonać swego żywota. Nie pomagają już remonty silnika, poprawki w karoserii czy regeneracja zawieszenia. Po podjęciu tej trudnej dla niektórych decyzji trzeba auto...
środa, 2 kwietnia 2014