Mercedes Benz klasy A W-168, seria 1 (cz. 2)

Kontynuujemy rozpoczęty w NW 6/2016 wątek Mercedesa. Oto ciąg dalszy instrukcji przeglądu elektrycznej pompy wspomagania kierownicy stosowanej w klasie A, z rozróżnieniem na dwie wersje pompy, wraz z wymianą płytki elektroniki.

Regeneracja pompy wirnikowej (fot. 1)
1. Rozłożyć elementy zestawu naprawczego Emmetec 38X630 na czystej powierzchni.
2. Wykręcić 4 śruby torx widoczne na zdjęciu 1 (zielone strzałki).
3. Za pomocą szczypiec z zakrzywionymi końcami i cienkiego wkrętaka płaskiego zdemontować następujące elementy:
- pokrywę (zaznaczona zieloną strzałką na zdjęciu 2),
- wirnik i łopatki,
- dolną płytkę dociskową,
- sprężynę i membranę,
- zewnętrzny o-ring korpusu.
4. Wymienić uszczelki na nowe (w zestawie) i złożyć pompę, wkładając elementy w odwrotnej kolejności.

[gallery] [/gallery]

Regeneracja pompy zębatej (fot. 1, oznaczona literą I)
1. Rozłożyć elementy zestawu pompy Emmetec 38X629 kit na czystej powierzchni.
2. Rozebrać pompę poprzez wysunięcie jej poszczególnych elementów
z obu...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet