Compet – kompetentni i konkurencyjni

O rentowności warsztatów blacharsko-lakierniczych. Brand brzmi jak obietnica gwarancji spodziewanych standardów. Nie inna jest geneza pierwszej w Polsce franczyzowej sieci warsztatów blacharsko-lakierniczych. Pod skrzydłami marki Compet mają rozwijać się firmy gwarantujące jednolitość procesów, bo korzystające z know-how organizatora sieci.

- Rozwiązania sieciowe oparte na systemach franczyzowych kojarzymy zwykle z punktami gastronomicznymi czy handlu detalicznego. Państwa zamysł jawi się dużo ambitniej.
Małgorzata Mulak, dyrektor zarządzający w firmie Compet: Warsztat blacharsko-lakierniczy to bardziej skomplikowany twór, dlatego też pewnie dotychczas nikt nie podjął się wysiłku opracowania strategii rozwoju takiej sieci działającej w systemie franczyzowym. Od razu zastrzeżmy – w ramach marki Compet w ciągu 5 lat chcemy zapewnić wiodącą pozycję na rynku „tylko” ok. 70 firmom. Uważamy, że naszym największym atutem jest to, że nie jesteśmy teoretykami tylko praktykami, ponieważ jako zaplecze mamy dwa własne, wiodące w Polsce serwisy. Dysponujemy nie tylko doświadczeniami, ale też szeregiem profesjonalnych i przemyślanych narzędzi, rozwiązań, które mają na celu poprawę i utrzymanie rentowności serwisów franczyzowych Compet.
Do tego jako osoba, która jest mocno zakorzeniona w rynku flotowym, od dawna mam sygnały, że mimo ogromnej liczby serwisów klientom trudno jest dokonać odpowiedniego wyboru serwisu blacharsko-lakierniczego do długofalowej współpracy. Wynika to głównie z faktu braku jednolitych, skonkretyzowanych standardów oraz trudności ze spełnieniem wysokich norm jakościowych, które odgrywają coraz większą rolę przy wyborze partnerów. To samo tyczy się klientów indywidualnych, ich chcemy przyciągnąć do naszych serwisów Compet dzięki scentralizowanej polityce marketingowej, u podstaw której będzie leżało przede wszystkim zapewnienie szeroko pojętej jakości i bezpieczeństwa.
Wojciech Stachnowicz, dyrektor ds. jakości w firmie Compet: Nasz koncept jest pierwszym w Polsce tak kompleksowym rozwiązaniem na rynku. Budujemy nowoczesną sieć blacharsko-lakierniczą, u której podstaw leżą: najwyższe i jednolite standardy, centralnie monitorowana i doskonalona jakość, kompleksowość działań i innowacyjne rozwiązania wspierające zarówno naszych klientów, jak i partnerów. Proponujemy biznes w modelu franczyzowym, którego filarem jest również autorski program IT w zakresie zarządzania serwisem o nazwie Service Flow, który może obsługiwać wiele podmiotów, i po raz pierwszy w Polsce scala rozliczne zadania i wymagania występujące w procesie naprawy pojazdów.
[img_full]18655|Jednym z filarów pierwszej sieci franczyzowej warsztatów blacharsko-lakierniczych jest autorski program IT w zakresie zarządzania serwisem o nazwie Service Flow. Na zdjęciu referencyjny obiekt firmy Dynamica z Myślenic (woj. małopolskie)[/img_full]
- Czyżby know-how franczyzodawcy miało sprowadzać się do oprogramowania komputerowego, które „spina” każdy inny software?
Mariusz Szałajski, dyrektor operacyjny w firmie Compet: Jednym z jego najważniejszych walorów jest też to, że menedżer serwisu otrzymuje codziennie, bo „z automatu”, raport, a w nim rozliczne rekordy, które pozwolą zawczasu podjąć skuteczne działanie, co jest fantastycznym narzędziem wspomagającym zarządzanie. Service Flow to tylko jeden z kilku filarów naszego konceptu biznesowego. Kolejnymi są m.in.: jakość i standardy oraz wspólny brand, dzięki...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet