EPS-P w modelach Fiat Croma, Opel Vectra C i Saab 9-3 (II)

Po zregenerowaniu pompy właściwej w Fiacie Croma, Oplu Vectrze i Saabie 9-3 zobaczmy, co należy zrobić z płytką.

[gallery] [/gallery]

Oddzielenie płytki od podstawy
1. Oddzielić obudowę silnika od podstawy, usuwając przy użyciu obcinarki sylikon, który trzyma je połączone (fot. 1).
2. Wyjąć pierścień Segera i podkładkę z wału silnika (fot. 2).
3. Wyjąć wirnik, oddzielając go od podstawy (fot. 3).
4. Wyjąć klin ze sworznia na wale statora.
5. Usunąć cztery śruby, które mocują silnik (strzałki zielone na fot. 4).
6. Używając kleszczy, odciąć 12 lutów (zaznaczone czerwonymi elipsami na fot. 4), które mocują przewód z płytką.
7. Wyjąć...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet