Gwarantowana naprawa pompowtryskiwaczy Delphi – autoryzowana sieć Delphi Diesel Centre

Wdrożenie technologii naprawy nowoczesnych pompowtryskiwaczy Delphi EUI E3 zaowocowało wzrostem możliwości diagnostycznych dla sektora samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych oraz ciągników rolniczych w kraju i na świecie.

Stale rozwijające się systemy wtryskowe Delphi Diesel z możliwością przyrostu generowanego ciśnienia aż do 2700 barów wpływają na wydajniejszą atomizacją cząsteczek paliwa, polepszając spalanie silnika, ale również niosą elastyczną technologię dla producentów i różnych wariantów maszyn w zależności od pojemności cylindrów silnika (1,2-2,5 l).
W najnowszych pompowtryskiwaczach Delphi serii E3.6, zamontowanych w silnikach pojazdów marek Volvo oraz Hyundai, oraz wtryskiwaczach Delphi serii Smart US2010 użyto nowego rozwiązania technologicznego – Zero Back Leak Nozzle, czyli systemu bez przelewu zwrotnego. W momencie eliminacji przelewu paliwa zmniejsza się zużycie energii potrzebnej do ponownego wprowadzenia niezużytego paliwa do obiegu. Podstawową cechą konstrukcji ZBLN jest brak pinów ustalających niezbędnych do prawidłowego montażu. W tym przypadku konieczne jest prawidłowe ustawienie otworów rozpylających końcówki wtrysku względem oznaczenia na obudowie pompowtryskiwacza.
Dostępna aparatura diagnostyczna firmy Hartridge umożliwia właściwe ustawienie końcówki rozpylającej wg specyfikacji Delphi oraz wstępny docisk elementów, aby uniemożliwić obrót elementów podczas ostatecznego montażu.
Prawidłowe ustawienie końcówki jest niezbędne do zapewnienia zgodności...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet