Co słychać u AD Polska?

Już dziś można powiedzieć, że jest to udany rok dla AD Polska. To między innymi efekt systematycznego rozszerzania oferty oraz rozwoju kanałów dystrybucji.

Na początku października odbyło się weekendowe spotkanie AD Polska z dostawcami i klientami firmy. Tym razem miało ono miejsce w kompleksie DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, z którego w tym samym czasie korzystała również piłkarska reprezentacja Polski przygotowująca się do eliminacyjnych meczów z Danią i Armenią.
– I znów można powiedzieć, że w pewnym sensie nasze drogi się splatają. W wakacje kibicowaliśmy reprezentacji Polski podczas Euro we Francji, macierzystym kraju AD. Tym razem nasi piłkarze grają z Danią, która w tym roku dołączyła do naszej europejskiej sieci dystrybucji – zauważa Piotr Stopczyk, prezes AD Polska.
Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji oferty kluczowych dostawców AD Polska. Większość produktów stanowiły gorące jeszcze nowości z zakończonych niedawno targów Automechanika we Frankfurcie. Przedstawiciele filii i serwisów AD mieli zatem możliwość...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet