Czwarta edycja akcji „Jedź Bezpiecznie”

Sprawdzaj płyn hamulcowy w pojazdach swoich klientów! 8 na 10 warsztatów samochodowych w Polsce nie proponuje swoim klientom badania stanu i wymiany płynu hamulcowego. Tymczasem wymianę zaleca się co 2-3 lata lub co 40 000 kilometrów.

– Kierowcy wiedzą, że należy zmieniać opony czy wymieniać olej silnikowy. Płyn hamulcowy traktowany jest natomiast trochę po macoszemu – mówi w rozmowie z nami Michał Kościuszko. Z polskim kierowcą rajdowym rozmawialiśmy podczas inauguracji akcji „Jedź Bezpiecznie”, której jest ambasadorem. W jej ramach producent chemii motoryzacyjnej Organika S.A. i sieć serwisów Euromaster zaprosiły kierowców na bezpłatne badanie stanu płynu hamulcowego. Czas trwania akcji to 18.10 – 30.11.2016 r. Kampania „Jedź Bezpiecznie” została zorganizowana przez łódzką firmę Organika S.A. po raz czwarty.
– Kiedyś zrobiliśmy badania, które pokazały, że tylko 10% kierowców i 20% mechaników wie i pamięta o wymianie płynu hamulcowego – opowiada Sylwester Szymalak, prezes firmy Organika. Badania dowiodły także, że aż 72% kierowców nie wie, jaką rolę w układzie hamowania pełni płyn hamulcowy. Co więcej, co czwarty samochód na polskich drogach nie powinien być dopuszczony do ruchu ze względu na nieprawidłowy stan płynu hamulcowego.
Dlaczego prawidłowy stan i odpowiednia jakość płynu hamulcowego mają tak duże znaczenie? Organizatorzy akcji...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet