Biesiadowali w Karpaczu

Bogaty program merytoryczny, nagrody o wartości 2 000 000 zł i świetna zabawa – Gala Biesiadna w Karpaczu była miejscem spotkania laureatów tegorocznego wyścigu o tytuł najbardziej aktywnych na polu sprzedaży części i usług warsztatowych pod auspicjami Inter Cars.

Miejscem tegorocznego finału konkursu pt. Gala Biesiadna 2016 był Hotel Gołębiewski w Karpaczu (7-9 października 2016 r.). Większość z ok. 450 osób pojawiła się tu w towarzystwie swych rodzin, skwapliwie korzystając z wysokiego standardu obiektu i zachwycających krajobrazów. Przed piątkowym wystąpieniem oficjalnym, które rozpoczęło się od uroczystego powitania gości przez Roberta Kierzka – prezesa Inter Cars, przybyli mieli okazję uczestniczyć w prezentacji dotyczącej programu szkoleń, jakie firma organizuje wraz ze swoimi partnerami merytorycznymi. W sąsiedztwie ciężarówki Show Car znalazła się ekspozycja wyposażenia warsztatowego takich firm, jak m.in. Texa, Bosch i Cartec.
Na przybyłych czekały specjalnie przygotowane oferty na zakup urządzeń oraz możliwość skorzystania z superoferty leasingowej. Ponadto dział WW oraz dostawcy pokazali wiele nowości, które swoją premierę miały podczas targów Automechanika Frankfurt 2016. Były to m.in. nowe serie urządzeń diagnostycznych KTS firmy Bosch oraz urządzenia do kalibracji kamer w pojeździe. Przygotowano również stoisko konsultacyjne dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą naprawą systemów wtryskowych.
W strefie wyposażenia warsztatów na gości czekały także emocje i sportowa rywalizacja. Chętni mogli wziąć udział w „Rajdzie WW z nagrodami”, czyli w wyścigu w profesjonalnym symulatorze rajdowym 3D na czas, a w podcieniach hotelu w rywalizacji pt. Zawody Crazy Karts, zorganizowanej przez firmę Castrol.
Kabaretowy wieczór w piątek i dyskoteka do późnych godzin, a w sobotę koncert gwiazd disco polo. Długo by wymieniać aktorów biesiadnej imprezy czy gwiazdy estrady. Organizatorzy kolejny raz zafundowali przybyłym moc atrakcji, jak też ciekawy program merytoryczny.

Z drogi do uścisku dłoni, czyli...
Jak podnosić standard przy rosnących potrzebach klientów? Kto, korzystając z czasu wolnego (np. atrakcji parku wodnego Tropicana), potrafił wygospodarować 1,5 godziny, by uczestniczyć w szkoleniu na pokładzie czerwonej ciężarówki Show Car – notabene najnowszego nabytku Inter Cars – ten doczekał się odpowiedzi. Moderator – Tomasz Ładosz, kierownik Działu Szkoleń i Sieci Serwisowych – podczas spotkania omówił przykłady placówek, które po przeprowadzeniu audytu i przeforsowaniu tylko na pozór przedziwnych zaleceń zyskały znamiona lidera na lokalnym rynku. Dlaczego stacja do obsługi klimatyzacji samochodowej może zarabiać na siebie zimą, gdy umiejętnie wyeksponować taką w warsztacie? Dlaczego niby zdroworozsądkowy kanał komunikowania się z klientem (kierowca merytorycznie rozmawia z mechanikiem, a podczas płacenia faktury tylko z szefem warsztatu) nie ma już dziś mocy obowiązywania, a na pewno kłóci się z regułami zarządzania serwisem, skądinąd z dużo lepszymi efektami stosowanymi przez ASO?
– Jest wiele do zrobienia, skoro w rywalizacji z ASO przegrywamy wizerunkowo, bo tam szkolenia z cyklu „biuro obsługi klienta” są obligatoryjne dla pracowników wszystkich szczebli, a pośród nas nadal traktowane po macoszemu – mówił T. Ładosz. – Z myślą o skróceniu dystansu do czołówki najlepszych od przyszłego roku ruszamy z programem unijnym Erasmus Plus – nową formułą szkoleń e-learningowych sygnowanych kompetencjami Inter Cars. Z kolei program eSOWA wzbogacimy o kolejne narzędzie multimedialne. Wdrażając kanał komunikacji z klientami typu „door to door”, warsztaty nie tylko zyskają na transparentnej ocenie stanu technicznego powierzonego pojazdu. Warto wiedzieć, że takie krótkie filmy, pomysł z powodzeniem wdrożony w USA, zaowocowały zwiększeniem dochodów...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet