Mercedes Benz klasy A W-168, seria 1 (cz. 1)

Hydrauliczno-elektryczna pompa wspomagania kierownicy pojazdu marki Mercedes-Benz klasy A W-168 (seria 1) nadal będzie dostarczać pracy warsztatom. Ponieważ w Nowoczesnym Warsztacie oraz w Emmetec chcemy, aby praca była przyjemna i sprawiała jak najmniej trudności, ujawniamy sztuczki i sekrety właściwego przeglądu pompy.

[gallery] [/gallery]
Przede wszystkim należy pamiętać, że głównym problemem jest przedostawanie się wody między pokrywę urządzenia i podstawę, a także zużycie szczotek węglowych oraz wirnika.
Istnieją dwie wersje pompy: pompa zębata, która wymaga zestawu Emmetec 38X629, i pompa wirnikowa – dla tej potrzebujemy zestawu Emmetec 38X630.

Dostęp do elektroniki
1. Podnieś pokrywę ochronną płytki elektronicznej za pomocą zaczepów (fot. 1, zielona strzałka). Używając środka odtłuszczającego Emmetec Z-07004, bardzo dokładnie wyczyść krawędź pokrywy, usuwając wszelkie ślady starego uszczelnienia.
2. Odkręć śruby 2 i 4, widoczne na zdjęciu 2.
3. Rozlutuj niebieski przewód, który umożliwia zapłon pompy (fot. 2).
4. Usuń płytkę mocującą kondensatory (fot. 2, zielona strzałka). Wymień oryginalne kondensatory na W-05219 i W-05115.
5. Odkręć śruby 1 i 3, widoczne na zdjęciu 2.
6. Odkręć cztery śruby mocujące most do podstawy (fot. 3, zielone strzałki).
7. Wyjmij...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet