Technika i rozwój nowoczesnych uszczelnień silnikowych

Uszczelki ze zintegrowanym układem połączeń elektrycznych. Victor Reinz (grupa Dana) systematycznie rozwija nowe technologie w zakresie uszczelnień silnikowych. Firma prowadzi zaawansowane działania projektowo-badawcze zarówno w zakresie rozwiązań stosowanych na pierwszy montaż fabryczny (OEM), jak i dla rynku części zamiennych (IAM).

W ostatnim czasie Victor Reinz, wiodący producent uszczelek silnikowych, opracował technologię uszczelnień ze zintegrowanymi złączami elektrycznymi, spełniającą dwojaką funkcję. Pierwsza to oczywiście uszczelnienie elementów jednostki napędowej. Druga, już mniej oczywista w przypadku uszczelek, to zintegrowany z uszczelką układ połączeń elektrycznych, służący do łączenia różnego rodzaju czujników, niezbędnych do właściwej pracy silnika. Firma Reinz chce być gotowa na nowe wyzwania, które stawiają coraz bardziej zaawansowane konstrukcje silników samochodowych i ich sterowanie. Dana-Victor Reinz, z racji ogromnego doświadczenia w produkcji uszczelnień silnikowych, zapewni rozwiązanie wydajne i optymalne kosztowo. Jedno z kluczowych zagadnień technologicznych stanowi kwestia połączenia różnych, niejednorodnych materiałowo komponentów: poliamidów, elastomerów i wreszcie przewodów czy elementów elektrycznych. Te elementy składowe, tworzące finalnie gotową uszczelkę, muszą zostać połączone ze sobą w taki sposób, by zapewnić stuprocentową szczelność, ale i określone przewodnictwo sygnału elektrycznego. Ważne są również trwałość elementu, łatwość jego montażu czy opłacalność produkcji.
Jest to jedyna w swoim rodzaju technologia wytwarzania zastosowana do tej pory w Europie. Zapewnia uszczelnienie elementów góry głowicy cylindra, które jest całkowicie nieprzepuszczalne dla oleju w tych wszystkich miejscach, w których prowadzone są przewody czy złącza konektorowe do i z wnętrza silnika. Umieszczone...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet