Targi Techniki Motoryzacyjnej (cz. 2)

Nowinki techniczne, prezentacje sprzętu, negocjacje, spotkania z ciekawymi ludźmi – to, co działo się w nowoczesnym kompleksie Międzynarodowych Targów Poznańskich, jeszcze długo będzie tematem rozmów. Oto kolejna część naszej relacji z wędrówek po stoiskach wystawców.

Pomimo niesprzyjającej koniunktury – wspominając TTM 2016 z perspektywy... męczącej podróży samochodem, Międzynarodowe Targi Poznańskie ponoszą szereg inwestycji, aby wciąż modernizować swoje tereny i tym samym dostosowywać się do potrzeb klientów. Funkcjonalność jednego z piękniejszych kompleksów konferencyjno-biznesowych okazała się nie bez wpływu na satysfakcjonujący event.
Skoro w poprzednim wydaniu zaczęliśmy od stoisk zlokalizowanych w sąsiedztwie pawilonu nr 8, by w telegraficznym skrócie donieść o wydarzeniach w pawilonach tzw. czteropaka (7, 7A, 8 i 8A), tym razem uhonorujmy na wstępie prezentujących się w pasażu Aleja Lipowa.
W poprzednim wydaniu wspomnieliśmy tylko o jednej z nowości firmy Sosnowski. Napisać wypada o kolejnych. O ile na pokaźnym stoisku demonstrowano urządzenie do pomiarów i regulacji geometrii kół i osi pojazdów – Haweka Axis 4000, to właśnie w podcieniach pawilonu 7A stanął bezkompromisowy podnośnik. Dość powiedzieć, że dwusłupowy Blitz Duplex S2 prezentowano z dedykowanym udźwigowi 32 ton eksponatem. Pod przeszklonym dachem najbliżej było też do strefy „Żywego Warsztatu” w Alei Lipowej, między pawilonami 7A i 8. To tu o emocjonujące pokazy sztuki blacharskiej zadbał sam Toni Seidel, szef C.T.S. Spółka z o. o. z siedzibą w Sosnowcu. Po sąsiedzku swe kompetencje prezentowali fachowcy z Norfi Polska – sosnowieckiej firmy z 35-letnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania systemów odciągów spalin. Nie zabrakło też nowości z dziedziny mechaniki pojazdowej. J.R Motor Services pokazał YDT35 – tester funkcyjny wtryskiwaczy Common Rail.
– Zaprojektowany przez Hartridge tester jest nowym urządzeniem diagnostycznym Delphi, które oferuje proste i tanie testowanie każdego rodzaju wtryskiwaczy Common Rail – informował Dariusz Jachymek z firmy J.R. Motor Services. – Z nowości wymieńmy też przystawkę do testowania pompowtryskiwaczy EUI i pomp jednostkowych EUP na każdego rodzaju stole probierczym, która stanowi niezbędny wybór dla każdego warsztatu obsługującego silniki wysokoprężne samochodów ciężarowych.
O frekwencje w strefie „Innowacyjne opony” zadbał oczywiście nasz magazyn branżowy. Wykłady prowadzili eksperci z branży najnowszych zdobyczy w dziedzinie bezpiecznych podróży. Nie zabrakło nagród dla uczestników szkoleń. I tak np. Sensor AID otrzymał Mateusz Wróbel z firmy Wul Mat z Rokietnicy. W sumie dwa takie urządzenia do programowania czujników były główną nagrodą w konkursie zorganizowanym przez magazyn „Świat Opon” i firmę Global Traders z Kostrzyna nad Odrą – generalnego przedstawiciela producenta uniwersalnych czujników ciśnienia marki CUB TPMS.
[gallery] [/gallery]
Pawilon 7A
Najnowszy elektroniczno-laserowy system pomiarowy marki Chief Automotive Technologies, następca dobrze znanego systemu pomiarowego Velocity, stanowił motyw przewodni na stoisku bydgoskiej firmy Armal.
– System pomiarowy LaserLock został wyposażony w całkowicie nową szafkę, ale jego największym atutem jest samopoziomujący się skaner, co oznacza, że mierzony pojazd absolutnie nie wymaga poziomowania – wyjaśniał Arkadiusz Lorkowski, dyrektor działu handlowego firmy Armal.
Bydgoska Precyzja-Technik pokazała uniwersalny system do kontroli geometrii kół do 3,5 i powyżej 3,5 t (wersja radiowa) – Geo Hybrid, a także Progeo 3D – mobilne urządzenie do pomiaru geometrii kół.
– Rok 2016 jest dla Precyzji okresem szczególnym ze względu na odbudowę własnych struktur marketingowych, co skutkuje...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet