Preferencje zakupowe kierowców

Najbardziej poszukiwanymi markami aut używanych przez Polaków zimą 2015/2016, według raportu Grupy AAA AUTO, były Ford oraz Opel. Przy czym, w stosunku do okresu wiosennego, zauważalny jest znaczny wzrost udziału w sprzedaży Opla. Polacy najcześciej wybierali marki: Ford (12 proc.), Opel (10 proc.), Skoda (10 proc.), Volkswagen (7 proc.) i Toyota (7 proc.).

Ponad 55 proc. polskich kierowców zdecydowała się na zakup samochodu z silnikiem benzynowym, a 45 proc. na diesla. Zdecydowana większość osób preferowała samochody hatchback (42 proc.), które zdominowały kombi (21 proc.) i sedany (13 proc.). Pozostałe to m.in. auta typu SUV, offroad lub kabriolet.
Generalnie, przedkładamy klasykę nad...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet