Nowy czujnik zawartości tlenu

Kiedy zespół ds. układów napędowych w Delphi Automotive rozpoczął prace nad unowocześnianiem czujników stężenia tlenu, celem było opracowanie czujnika, który byłby lżejszy, mniejszy, tańszy i szybszy w działaniu. To ostatnie wymaganie było najważniejsze – dlatego nowy czujnik zawartości tlenu Delphi jest teraz ponad 30% szybszy.

Większość węglowodorów jest emitowana podczas pierwszych 10 sekund rozgrzewania silnika. Konwencjonalne czujniki mogą potrzebować nawet 12 sekund na podgrzanie elementów czujnika do optymalnej temperatury pracy. Najnowszy czujnik Delphi potrzebuje na to tylko 8 sekund i jest bardzo dokładny.
Dokładność czujnika umożliwia sterowanie składem...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet