Napięcie 48 woltów jako brakujące ogniwo

Dla przemysłu, który wypróbował już wszystko, od czysto elektrycznych napędów działających na napięciach od 300 do 600 woltów, hybryd ładowanych poprzez proste włączenie wtyczki do gniazda i dużych akumulatorów litowo-jonowych, szerokie rozpowszechnienie strategii 48 woltów może przynieść największe zwroty z inwestycji.

Europa domaga się obniżenia poziomu emisji CO2 o ponad 25% do roku 2021, a nowo wprowadzane w Chinach i w USA przepisy będą wymagały ściślejszego monitorowania i ograniczania emisji CO2 w ciągu następnej dekady.
- W porównaniu do „łagodnych hybryd” działających na wyższym napięciu w pojazdach, w których zastosowano system oparty na napięciu 48 woltów, uzyskano 70% korzyści przy 30% poniesionych kosztów – stwierdził Jeff Owens, dyrektor ds. technologii w Delphi Automotive. - Celem Delphi jest przekroczenie poziomu uzyskiwanych korzyści poprzez zmaksymalizowanie zasięgu architektury 48 woltów, co pozwoli uzyskać...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet