Mission impossible – spotkania handlowe z tajwańskimi partnerami

Od 17 do 20 czerwca br. Polskę odwiedziło 20 firm w ramach Tajwańskiej Misji Handlowej Elementów Złącznych. Była to największa misja branżowa z Tajwanu w tym roku.

Warszawskie spotkania (dokładnie 18 czerwca) przedstawicieli firm tajwańskich z potencjalnymi polskimi klientami odbyły się m.in. w związku z przyszłorocznymi targami elementów złącznych Taiwan International Fastener Show. Organizatorem zarówno targów, jak i misji jest Tajwańska Rada Rozwoju Handlu Zagranicznego (TAITRA), która powstała w roku 1970 w celu promocji handlu zagranicznego i jest najważniejszą, niekomercyjną, handlową organizacją na Tajwanie. Wspólnie sponsorowana przez rząd, stowarzyszenia przemysłowe oraz organizacje komercyjne pomaga firmom i producentom na Tajwanie w podnoszeniu ich konkurencyjności i radzeniu sobie z wyzwaniami na rynkach zagranicznych.
Warto dodać, że TAITRA posiada dobrze skoordynowaną sieć ponad 1200 wykwalifikowanych specjalistów w promocji handlu i dostarczaniu informacji. Stacjonują oni w siedzibie w Tajpej, czterech lokalnych oddziałach w Hsinchu, Taichung, Tainan, Kaohsiung i w ponad 60 oddziałach na całym świecie, również w Polsce. Wraz z siostrzaną organizacją Far East Trade Services, Inc. (FETS) i Taipei World Trade Center (TWTC) TAITRA stworzyła bogactwo możliwości handlowych poprzez efektywne strategie promocji.
[gallery] [/gallery]
I to właśnie Tajwańczycy wpadli na kapitalny pomysł promocji swoich rodzimych wytwórców poprzez organizację wspomnianych misji handlowych, czyli można rzec mobilnych targów, które dojeżdżają bezpośrednio do klienta niczym warsztat oferujący mobilny serwis opon. Warszawa była ostatnim i najbardziej obiecującym przystankiem na dwutygodniowej trasie firm, które odwiedziły wcześniej Rosję (Sankt Petersburg), Czechy (Praga) i Węgry...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet