FIVA i NOVOL – partnerstwo dla „klasyków”

Warsztaty blacharsko-lakiernicze w Polsce nie bez powodu uchodzą za wyjątkowo atrakcyjne wśród fanów historycznych pojazdów, czego dowodzą najnowsze wyniki badań satysfakcji klientów przeprowadzone przez producenta jedynej na świecie technologii opartej na produktach stworzonych wyłącznie do napraw pojazdów klasycznych. O profesjonalizacji procesów renowacji pojazdów zabytkowych rozmawiamy z Product Managerem Marki NfCC, Marcinem Obarą.

- Coraz większa popularność oldtimerów przełożyła się na zainteresowanie tą gałęzią motoryzacji wielu podmiotów, także z branży chemicznej. Czy powstanie linii NOVOL for Classic Car było odpowiedzią na panujące trendy, czy jest elementem szerszej perspektywy?
NOVOL, jako największy producent chemii do lakiernictwa w Polsce i jeden z największych w Europie, przygląda się rynkowi motoryzacji z takim samym zaangażowaniem jak pozostałe firmy chemiczne działające w tym sektorze. Klasyczna motoryzacja jest w firmie od dobrych kilku lat. Już 6-7 lat temu wspieraliśmy różne inicjatywy związane z propagowaniem ruchu oldtimerowego. Wynikało to z prostej pasji tymi pojazdami pośród właścicieli firmy, jak i pracowników. I tak przez lata NOVOL stawał się częścią tego segmentu poprzez działania sponsoringowe. Zaangażowanie w odbudowywanie kolejnych pojazdów rosło z każdym rokiem. Ostatecznie zdecydowaliśmy się zainwestować w szereg kosztownych i bardzo specjalistycznych badań, aby stworzyć rozwiązania, które będą dostosowane do specyfiki napraw samochodów klasycznych. Po kolejnych miesiącach prac wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z czymś zupełnie innym niż naprawy powypadkowe.
Na bazie tych badań Laboratorium R&D NOVOL opracowało ponad 100 receptur na różne rozwiązania lakiernicze, z których wybraliśmy 24. Tak powstała pierwsza na świecie technologia lakiernicza skierowana wyłącznie do wąskiego grona renowatorów. Dziś możemy pochwalić się kilkoma tysiącami odrestaurowanych pojazdów w Europie. Obsługujemy największe warsztaty renowacyjne w Polsce, Czechach i na Słowacji. Prowadzimy intensywne wdrożenia technologii w warsztatach w Niemczech, Wielkiej Brytanii i na Łotwie. Cieszy nas jednak to, że z naszej technologii korzystają potężne jak na branżę renowacyjną warsztaty, odbudowujące od 30 do 60 pojazdów rocznie, jak i osoby posiadające jeden samochód, uznając, że ich pojazd – często...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet