Warsztaty samochodowe – jak zwiększyć sprzedaż usług?

Branża serwisów motoryzacyjnych stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem. Jest nim chęć – a w niektórych wypadkach już nawet konieczność – rozszerzenia swojej oferty o produkty lub usługi pokrewne. Jak bowiem pokazuje praktyka, na sukces mogą dziś liczyć przede wszystkim te warsztaty, które do obsługi klienta podchodzą w sposób kompleksowy. Jak jednak rozpocząć proces zwiększania sprzedaży?

Mnogość dostępnych dziś na rynku motoryzacyjnym produktów może przyprawić o niemały ból głowy. Do dyspozycji mechaników pozostaje ponad kilkaset tysięcy opon – różniących się nie tylko marką, ale i rozmiarem, indeksami nośności i prędkości, etykietami oraz przynależnością do różnych segmentów: budżet, medium, premium.
Do tego dodać należy ok. 2 mln części zamiennych, spośród których należy wybrać te pasujące do danego auta. Tak szeroka oferta sprawia, że obecnie nikt już nie jest w stanie efektywnie pracować bez wsparcia w postaci rozwiązań informatycznych.

Po pierwsze – informacja
- Pierwszym krokiem do zwiększenia sprzedaży jest zatem umiejętność udzielenia fachowej porady klientowi w zakresie tego, który z produktów w największym stopniu spełnia jego oczekiwania. Informacje te muszą być nie tylko rzetelne, ale również znalezione szybko i przedstawione w atrakcyjnej formie – opisuje Łukasz Bazarewicz, prezes Grupy Martom.
Narzędziem, które w dużym stopniu ułatwi znajdowanie i prezentowanie najbardziej optymalnych rozwiązań, będzie...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet