Artykuły » 01/2015 » Części » Inter Cars na wizji

Inter Cars na wizji

Kładąc duży nacisk na wizualną komunikację z klientem, firma Inter Cars rozwija projekt telewizji wewnętrznej – IC-TV, w ramach której w filiach sieci emitowane są materiały filmowe. O projekcie opowiada osoba za niego odpowiedzialna – Konrad Gałecki, administrator systemów telewizji Digital Signage.

- Czym jest projekt IC-TV?
IC-TV jest to telewizja skierowana do klienta odwiedzającego placówki Inter Cars SA. Początkowo była stworzona wyłącznie z myślą pokazania promocji oraz filmów z wydarzeń organizowanych przez spółkę. Na początku minionego roku wprowadziliśmy zupełnie nowy system emisji materiałów, oprócz promocji oraz relacji z wydarzeń wprowadziliśmy wiele informacji, które z pewnością zainteresują każdego klienta czekającego na...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet