Regeneracja podwójnej pompy wspomagania

Usługa regeneracji pompy wspomagania z podwójnym obiegiem to dla naszego warsztatu okazja do zarobku.

W niektórych samochodach z wyższej półki (na przykład Mercedes-Benz Klasy S, od W220 aż do S600, poprzez 55AMG) zamontowane są pompy wspomagania składające się z tradycyjnego wirnika z łopatkami (patrz poprzedni artykuł), połączonego z pompą tłokową promieniową: pierwsza ma za zadanie pompowanie oleju w kierunku wspomagania, natomiast druga pompowanie oleju do tylnego zawieszenia, utrzymując stałą wysokość tylnej części nadwozia.
Same przez się komponenty te byłyby wieczne, gdyby pojazdy wraz z upływem czasu nie zmieniały właściciela i gdyby ktoś sprawdzał poziom i stan oleju w instalacji. Nikt jednak tego nie robi do momentu, aż musi wymienić pompę. A konsekwencje tego są dotkliwe i bolesne. Zarówno dlatego, że ceny nowych pomp są zawrotne, jak i z powodu braku na rynku nieoryginalnych części zamiennych. Jest też wielce prawdopodobne, że pojazd mógł zmieniać wielokrotnie właściciela, a ten ostatni może nie mieć takich samych możliwości finansowych jak pierwszy użytkownik.
I tu pojawia się okazja dla naszego warsztatu. Zamiast wymienić część na oryginalny zamiennik, sami możemy ją naprawić, wystawić fakturę (z niezwykle wysoką marżą) ku jednoczesnej radości klienta, który mógł zaoszczędzić.
[gallery] [/gallery]
Należy wyjaśnić dwie kwestie.
1. Żeby zrozumieć, co oznacza niezwykle wysoka...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet