NACE/CARS 2014 w Detroit – ważne spotkanie branży blacharsko - lakierniczej za Oceanem

Ponad 6,5 tys. specjalistów od napraw powypadkowych odwiedziło tereny wystawowe w Cobo Center i gigantyczną strefę „żywego warsztatu”. Jeszcze większą frekwencję odnotowano podczas sympozjum CRES (Collision Repair Executive Symposium), które zgromadziło przedstawicieli koncernów samochodowych, dostawców technologii, reprezentantów sieci warsztatowych, towarzystw ubezpieczeniowych i ekspertów z organizacji branżowych i stowarzyszeń.

Poprzednia edycja NACE/CARS odbyła się w Las Vegas. Tym razem organizator (Automotive Service Association) postawił na Detroit, słynące jeszcze kilkanaście lat temu z przemysłu samochodowego. Krótko przed rozpoczęciem tegorocznego eventu zakończyła się gruntowna modernizacja Cobo Center – miejsca tegorocznego eventu. Pomijając niesławę miasta tonącego w długach, poziom organizacji imprezy wypada ocenić wysoko. Tego samego zdania są wystawcy.
[gallery] [/gallery]
- Amerykański rynek napraw rozwija się po okresie spowolnienia, a najlepszym tego dowodem jest po prostu fakt, że po kilkuletniej absencji powracamy na NACE/CARS. Jesteśmy zadowoleni ze spotkań ze specjalistami, którym prezentujemy szereg produktów renowacyjnych, m.in. kompletny i bardzo funkcjonalny w warsztatach lakierniczych system Cromax® Mosaic™, a także technologię UV, która rewolucjonizuje czasochłonność suszenia powłok – informuje Patricia Morschel.
Axalta Coating Systems była też jednym ze sponsorów (wespół z koncernem BASF i 3M) sympozjum poświęconego naprawom powypadkowym (CRES), które zgromadziło specjalistów z 20 krajów. Pośród referujących najważniejsze wyzwania czekające warsztaty blacharsko-lakiernicze znaleźli się przedstawiciele koncernów (Ford, GM, Chrysler, Honda, Nissan), dostawców technologii (m.in.: AutoZone, BASF, Sherwin Williams, PPG, NAPA, Bosch, Axalta, Car-O-Liner, Chief i ProSpot) i wreszcie światowej sławy eksperci z organizacji branżowych i stowarzyszeń (I-CAR, CREF, MERA, CCIF, CIC).
Tendencje w naprawach struktur aluminiowych, klejenie poszyć i szyb samochodowych, nitowanie – w takiej kolejności wypadałoby wymienić najczęściej przewijające się tematy referatów. Awans systemów telematycznych i technologia wytwarzania współczesnych karoserii samochodowych w kontekście napraw powypadkowych – to równie często przewijające się wątki wystąpień. Uczestnicy seminarium CRES zgodzili się, że za awansem różnorakich materiałów budujących współczesne samochody idzie konieczność modernizacji warsztatów samochodowych. Reżim napraw karoseryjnych, wykonywanych ściśle według procedur, potwierdzonych audytami udzielanymi punktom ASO stawia przed niezależnym rynkiem konieczność poniesienia niemałych wydatków. [skip_main_image]
- Warsztaty nie są jeszcze na to przygotowane lub na dziś nie posiadają jeszcze wyposażenia pozwalającego na takie naprawy. Nabycie odpowiedniego wyposażenia będzie stanowiło koszt rzędu minimum...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet