Indywidualizacja dyktuje modę

BASF ujawnia obowiązujące trendy lakierów. Specjaliści z BASF anonsują nową gamę powłok lakierniczych XSpark®. Produkty zawierają bardzo drobne cząsteczki szkła, które, odbijając światło, mają nadawać powierzchni karoserii wyrazistego blasku.

Starsze pokolenie wspomni kasety magnetofonowe, jeszcze inni dyskietki komputerowe. Globalny koncern to także oczywiście dywizja automotive, czerpiąca swą siłę z doświadczeń innej – BASF to przecież największy koncern chemiczny. Współczesne lakiernictwo to dziś wiele więcej niż specjaliści od pigmentów, aplikacji czy napraw karoseryjnych (Glasurit). To także czołowi projektanci, którzy, śledząc nasze upodobania, nie ustają w wysiłkach nad opracowaniem niepowtarzalnej palety kolorów. Jakie mają obowiązywać od teraz?
Dział Powłok BASF opracowuje, produkuje i wprowadza na rynek innowacyjne powłoki, lakiery renowacyjne i powłoki przemysłowe, jak również dekoracyjne lakiery. Zanim nowy kolor pojawi się na ulicach, od początkowego pomysłu do wdrożenia produkcji mija zwykle od trzech do pięciu lat – tyle zwykle trwa uzgadnianie wszystkich szczegółów, począwszy od realizacji marzeń designerów, przez etap prac kadry inżynierów, a na autoryzacji na rynku OEM skończywszy. Z postępem osiągnięć naukowych i adaptacji innowacyjnych technologii złożony produkt, jakim jest lakier samochodowy, stanowi przedmiot wielu decyzji i skrupulatnych testów.
[gallery] [/gallery]
600 tys. kolorów – tyle liczy paleta kolorów BASF i rokrocznie wzbogaca się o przynajmniej kilkadziesiąt nowych! Przy tak ogromnym wachlarzu odcieni niepowtarzalność każdego koloru jest oczywiście sprawą niuansów. Z najnowszą koncepcją „Na Radarze” (under the Radar) na horyzoncie pojawia się nowa paleta 60 kolorów, która w najbliższych latach ma być obowiązującym trendem na rynku OEM. Jakie kolory będą dominowały w najbliższych latach na karoseriach nowych samochodów na całym świecie? Prezentacji dokonano podczas tegorocznej konferencji w Colour Design Studio Europe w Münster (Niemcy), siedzibie założyciela firmy.
Złożone zmiany społeczne, takie jak wspólna konsumpcja, ekologia i cyfrowy networking mają...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet