To nie koniec inwestycji – spacerem po fabryce Lumag

Rozmawiamy z Markiem Żakiem, prezesem zarządu, głównym udziałowcem i założycielem firmy Lumag.

- Nawiązując do kampanii „Montuję polskie części”, w której firma Lumag bierze udział, proszę krótko streścić jej główne założenia oraz powiedzieć, jakie są główne problemy, z którymi zmaga się polski rynek części?
Kampania „Montuję polskie części” ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku polskich producentów części motoryzacyjnych. Kampania skierowana jest w głównej mierze do pracowników warsztatów samochodowych i docelowo ma ona zachęcać także do postawy patriotyzmu konsumenckiego, czyli stosowania do napraw polskich produktów wtedy, kiedy polski produkt jest na porównywalnym poziomie jakościowym jak zagraniczny.
[gallery] [/gallery]
- Czy są już widoczne efekty kampanii? Czy polscy sprzedawcy części zamiennych i serwisy wykazują chęć pomocy w rozwiązaniu ww. problemów?
Jest jeszcze za wcześnie na mówienie o wymiernych efektach kampanii. Wszystkie działania wizerunkowe wymagają czasu. Kampania wystartowała niecałe pół roku temu. Na jej pierwszym etapie ważne jest, aby zwrócić uwagę grupy docelowej na podstawowe założenia kampanii. Jak do tej pory spotykamy się ze strony mechaników z bardzo dużą ilością życzliwych głosów poparcia idei montowania polskich części.

- Jaki jest udział firmy Lumag w kampanii „Montuję...”?
Lumag jest jedną z firm, które zainicjowały kampanię. Nasz udział polega między innymi na merytorycznym wspieraniu kampanii. Nasi pracownicy uczestniczą w formułowaniu głównych komunikatów, jednak już bezpośrednim prowadzeniem kampanii zajmuje się wyspecjalizowana firma, z którą wspólnie z innymi producentami współpracujemy.

- W 2013 roku firma Lumag zrealizowała 111,9% założonego planu sprzedaży. Czy równie dobrze zapowiada się rok bieżący?
Rok 2014 jak dotąd charakteryzuje się dość dużą dynamiką wzrostu...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet