Sachs Race Challenge 2014 – cykl spotkań z partnerami

W kolejnych miastach odbywały się spotkania w ramach akcji SACHS Race Challenge 2014, łącząc przyjemne z pożytecznym.

Firma przygotowała dla swoich gości zarówno szkolenia, jak i zajęcia praktyczne. A te są bardzo atrakcyjne. Nieprzypadkowo spotkania odbywają się na torach rally-crossowych.
- To jest nasz pomysł na edukowanie, a jednocześnie ukłon w stronę naszych partnerów, dostarczenie im przy okazji rozrywki i zabawy – mówi Peter Rothenhöfer, dyrektor polskiego oddziału ZF. Pomogły oczywiście ubiegłoroczne doświadczenia. W czterech miastach w zajęciach szkoleniowych udział wzięło ponad 2,3 tys. uczestników. Sukces tej akcji sprawił, że i w tym roku Sachs przygotował cykl spotkań ze swoimi partnerami biznesowymi. Na jedno z nich zaproszono także dziennikarzy, którzy sami mogli się sprawdzić, a jednocześnie zdobyć nowe informacje.
- Sachs Race Challenge to zupełnie nowy koncept szkoleniowy, który jest jednocześnie „następcą” zeszłorocznej akcji Sachs Roadshow skierowanej do pracowników branży warsztatowej. To unikalna szansa na zdobycie konkurencyjnej, praktycznej wiedzy w dziedzinie układów kierowniczych, przeniesienia napędu oraz układów hybrydowych – dodaje Peter Rothenhöfer. Organizator nie poszedł na łatwiznę, choć mógł po prostu...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet