Automechanika w Dubaju

Gigantyczne rezerwy ropy naftowej, popyt na pojazdy komercyjne i użytkowe – Dubaj może odegrać znaczącą rolę w rozwoju rynku motoryzacyjnego na Bliskim Wschodzie i w stabilnych gospodarczo krajach Afryki. Dowodzi tego niedawno zakończona tu 13. odsłona targów, które zapisały się ustanowieniem nowego rekordu frekwencji pośród międzynarodowych spotkań sygnowanych marką Automechanika.

W dniach 3-5 czerwca 2014 r. odbyły się największe targi motoryzacyjne na Bliskim Wschodzie i zarazem jedne z największych na świecie – Automechanika Dubaj. W imprezie wzięło udział blisko 1700 wystawców z 59 krajów. Organizatorów cieszy najbardziej 14% wzrost liczby wystawców (poprzednia edycja z roku 2013 cieszyła się frekwencją 1482 wystawców – przyp. red.), co stawia minione wydarzenie w rzędzie trzeciej największej na świecie imprezy z rodziny Automechanika – po targach we Frankfurcie i w Szanghaju. Skwapliwie na rosnącym popycie korzystają międzynarodowi producenci i dostawcy rynku aftermarket, którzy słusznie upatrują swych szans na zwiększenie swojej obecności w tej części świata. Z analiz firmy Frost & Sullivan wynika bowiem, że w roku 2017 rynek części zamiennych, opon i akumulatorów w państwach samej tylko Zatoki Perskiej podwoi się w stosunku do roku 2012. I właśnie z myślą o nawiązaniu współpracy z dostawcami warsztatów z gamą akumulatorów samochodowych prezentował się tu producent z Piastowa k. Warszawy.
[gallery] [/gallery]
- Nowoczesny, a zarazem oryginalny wygląd stoiska targowego oraz ciekawa ekspozycja produktów przyciągały gości targowych. Przedstawiciele firmy ZAP przeprowadzili szereg rozmów z handlowcami z Arabii Saudyjskiej, Jemenu, Jordanii, Kuwejtu, Iranu, Iraku, O manu, Kataru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA) – komunikuje firma, która z okazji targów zdecydowała się na reklamy polskich akumulatorów ZAP na stacjach paliw w Dubaju. - Dużym zainteresowaniem cieszyły się produkty ZAP Sznajder Batterien z serii Silver Japan i Japan Plus Cars stosowane w autach produkcji japońskiej i koreańskiej, których eksploatuje się najwięcej w krajach Bliskiego Wschodu. Firma zaprezentowała również najnowszą linię produktów – Silver Premium.
Imprezę urządzono na powierzchni 56 tys. m2 w 12 pawilonach. Wszystko to w jakże egzotycznej, ale przecież jak najbardziej stosownej scenerii 12 sal Dubai International Convention & Exhibition Centre. Tradycyjnie największe stoiska urządziły firmy z Niemiec, a spośród aż 83 firm wypada wymienić: BOSCH, ZF, Liqui Moly, Schaeffler Group, Meyer Glitza, Europart, Blitz Rotary, Rema Tip Top, Dana, BASF, Kaercher, Jost, BPW, Axalta, Mann+Hummel.
- Tym bardziej cieszy mnie fakt, że...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet