Spójnie dopracowana i nowoczesna forma

Jeśli ktoś kiedyś napisze pracę magisterską pod tytułem „Historia polskiego lakiernictwa samochodowego”, jej promotor będzie mógł przeczytać takie oto zdanie: „Pierwsze produkty sygnowane marką GoldCar pojawiły się w polskich lakierniach już w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych XX w. Żółto-zielone puszki z charakterystycznie wyeksponowaną w centralnej części maską samochodu szybko stały się powszechnie akceptowanym elementem lakierniczej codzienności”.

To fakt – GoldCar wyjątkowo łatwo przyjął się na polskim rynku. Jeśli spytać pamiętających „tamte czasy” handlowców Grupy CSV, zgodnie stwierdzą, że zdecydowała o tym bardzo wysoka i powtarzalna jakość, poszerzający się wraz z potrzebami klientów asortyment oraz dobra dystrybucja – innymi słowy właściwie zadziałał marketing firmy.

Jak mówi Piotr Garus, wiceprezes Grupy...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet