DANA – VICTOR REINZ Tam, gdzie jakość znaczy więcej niż standard

Jakość produktu, ale również umożliwienie jego dostępności po racjonalnych kosztach na wymagającym rynku części zamiennych to dziś czynniki kluczowe. Oprócz najwyższej jakości produktów, także indywidualne podejście do klientów, odnajdywanie pasji w innowacyjnym zarządzaniu projektami produkcji i dostaw czy też wsparcie posprzedażowe pomagają całemu zespołowi firmy Dana w dostarczaniu najwyższego poziomu jakości – to dziś standard w grupie Dana.

Kompetencje procesu działania „Made by Dana”
Pośród wielu innych projektów podejście to pozwoliło wdrożyć technologię produkcji elementów dla rodziny silników wysokoprężnych DV6/4. Grupa PSA (Peugeot Société Anonyme) zdecydowała zawierzyć wieloletniemu doświadczeniu Dana Power Technologies i korzysta z kompleksowego rozwiązania łańcucha dostaw, począwszy od logistyki, poprzez produkcję na dedykowanych liniach produkcyjnych.
Planowana roczna produkcja 1,8 mln silników wysokoprężnych, spełniających restrykcyjne wymogi Euro 5, będzie wykorzystana w pojazdach koncernu PSA. Silniki wyposażone w produkty Dana zostaną zamontowane w samochodach Peugeot 407, Citroën C3, C4 oraz Ford Focus. W sumie aż 17 różnych typów ekranów termicznych jest niezbędnych dla całej rodziny tych silników, co w efekcie daje ponad milion wyprodukowanych i dostarczonych części.
[gallery] [/gallery]
Zgodnie z duchem czasu – złożone i praktyczne
Jedną z kluczowych marek Grupy Dana jest VICTOR REINZ – najwyższej jakości, innowacyjna, kompletna linia uszczelnień silnikowych. Części zamienne dostarczane w zakresie tej marki są zgodne z rozwiązaniami stosowanymi w sektorze OEM. Poprzez kilka dekad doświadczeń na tym polu firma osiągnęła wiodącą pozycję na rynku, dostarczając elementy do najwyższej jakości napraw silników.
Oferta skierowana na niezależny rynek części zamiennych bazuje na wieloletnich doświadczeniach firmy, która w sektorze montażu fabrycznego OEM poszczycić się może dostawami dla takich producentów, jak m.in.: Audi, BMW, DAF, Ferrari, Fiat, John Deere, PSA, Renault, Volkswagen czy Volvo.

WIELOWARSTWOWE USZCZELKI STALOWE GŁOWICY
– innowacyjne uszczelnienia VICTOR REINZ dla nowych koncepcji silnika
TRENDY

W obecnym kierunku konstruowania i projektowania silników spalinowych obserwuje się tendencję zmniejszania jednostek napędowych przy jednoczesnym zwiększaniu ich mocy i momentu obrotowego. Kierunek ten, potocznie znany jako „downsizing”, zapewnia optymalizację zużycia paliwa przy podnoszeniu parametrów trakcyjnych silnika...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet