„Złoty Zderzak” – po raz ósmy przebadają rynek

Problemy z uznawaniem stawki za roboczogodzinę, cięcia cen części, sugerowanie stosowania zamienników najniższej jakości, problem z wynajmem samochodu zastępczego i w końcu długi czas rozliczenia z firmą ubezpieczeniową to smutna codzienność wielu warsztatów naprawczych. A może wprost przeciwnie? Może to warsztat chce wyróżnić tych ubezpieczycieli, z którymi współpraca to sama przyjemność? Jedno jest pewne! Czas wziąć sprawy w swoje ręce i ocenić ubezpieczycieli! Właśnie startuje VIII edycja Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Współpracy Warsztatów Naprawczych z Firmami Ubezpieczeniowymi, czyli „Złoty Zderzak 2014”.

Z Agnieszką Błoch, Dyrektorem ds. Rozwoju w Polskiej Izbie Motoryzacji, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.

- Dlaczego warto wziąć udział w badaniu?
Polska Izba Motoryzacji już od ośmiu lat umożliwia warsztatom naprawczym ocenę firm ubezpieczeniowych. Jest to bardzo ważne badanie, które spotkało się ze sporym zainteresowaniem ubezpieczycieli między innymi dlatego, że jest ono bezstronne i obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę.
Ubezpieczyciele bardzo liczą się z głosami warsztatów. W obecnych czasach (nieustającej walki cenowej) każda firma chce pokazać się z jak najlepszej strony. Dlatego wyniki każdego ubezpieczyciela są uważnie śledzone przez zarządy tych firm. Nie ma obecnie drugiego takiego badania, które przyciągałoby taką uwagę ubezpieczycieli jak właśnie „Złoty Zderzak”. Jest to jedyna szansa, by otwarcie i szczerze ocenić jakość współpracy. Nagrodzić tych, którzy na to zasługują i zwrócić uwagę na najczęstsze błędy u innych. Jesteśmy przekonani, że wyniki naszego badania przekładają się bezpośrednio na wewnętrzne procedury firm ubezpieczeniowych, które prowadzą do poprawy współpracy na linii warsztat-ubezpieczyciel.
Jeżeli warsztaty mogą cokolwiek zrobić, by ulepszyć, poprawić bądź zmienić obecny obraz likwidacji szkód, to jest to właśnie szczera ocena ubezpieczycieli poprzez ankietę „Złotego Zderzaka”.

- Jak to wygląda w praktyce?
Badanie rozpoczyna się zwykle na przełomie maja oraz...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet