Szansa na nowe usługi – oferta motoryzacyjna na targach Franchising Fair 2014

W połowie marca br. stolica gościła targi systemów franczyzowych Franchising Fair 2014. Wśród bogatej oferty dla osób zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności gospodarczej pod znaną marką znalazły się również propozycje związane z branżą motoryzacyjną. Może warto się tym zainteresować? Być może to jest szansa na poszerzanie działalności warsztatu?

Partner Opony Polska
- Największą zaletą naszej oferty jest to, że współpracujący z nami serwis nadal pozostaje niezależny. Jest to jedyna taka sieć detaliczna w Polsce – mówi Dyrektor Operacyjny, Marek Zaporski. POP daje od razu nowym członkom maksymalne rabaty przez 12 miesięcy. - Nasz franczyzobiorca ma czas na poznanie tego biznesu. Chcemy uniknąć zbędnych zamówień i magazynowania towaru, co może mieć miejsce w początkowym okresie współpracy – tłumaczy M. Zaporski. Partnerzy mają poprzez internetową platformę dostęp do wszystkich magazynów i dostawców (producentów i hurtowników). Otrzymują też informacje o zapowiadanych nowościach. Strona pełni jednocześnie funkcję programu sprzedażowego. Kandydat na partnera POP musi mieć już swój własny serwis. Jednak może to być nowo otwarty punkt. Wymagane są w nim minimum dwie bramy wjazdowe, parking dla klientów i osobne pomieszczenie na biuro obsługi klienta. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc przy zakupie niezbędnych urządzeń. POP ma zapewnione rabaty zarówno na zakup maszyn, jak i materiałów eksploatacyjnych oraz towaru. - Tworzymy harmonogram współpracy z naszymi partnerami. Dzięki temu dokonujemy zaplanowanych, grupowych zakupów, co rzecz jasna wiąże się z lepszymi warunkami – mówi dyrektor operacyjny. Na początku nie ma żadnej opłaty wstępnej, franczyzobiorca płaci co miesiąc 170 zł netto. Po 2-3 latach może otrzymać propozycję nabycia udziałów w samej spółce POP.
Firma obsługuje także floty w dużych aglomeracjach. - To bardzo istotny punkt współpracy. Przy czym flota rozlicza się z nami, czyli centralnie, a my płacimy naszemu partnerowi, który daną firmę obsługuje. Dzięki temu nie martwi się o płatność, to już nasze zadanie – podkreśla M. Zaporski. POP ma obecnie 78 udziałowców i 12 franczyzobiorców, co daje w sumie 90 punktów serwisowych.
[gallery] [/gallery]
Euromaster
Sieć warsztatów Euromaster specjalizuje się w serwisowaniu ogumienia i usługach mechanicznych z zakresu fast-fit dla samochodów osobowych i pojazdów ciężarowych. Usługi, na które kładziony jest największy nacisk, oprócz kompleksowego serwisowania opon, to wymiana oleju, obsługa układu hamulcowego, oświetlenia, klimatyzacji oraz geometria i naprawy zawieszenia. [skip_main_image]
Oferta franczyzowa Euromaster jest skierowana do właścicieli warsztatów samochodowych i serwisów oponiarskich oraz do osób planujących uruchomić taką działalność. Przystąpienie do sieci wymaga spełnienia pewnych warunków dotyczących zarówno zmiany wyglądu serwisu, chęci poszerzania oferty usług oraz wdrożenia określonych standardów pracy. - W zamian franczyzobiorca wchodzi do sieci liczącej obecnie w sumie ponad 100 serwisów stacjonarnych i mobilnych o ugruntowanej pozycji i docenianej na rynku marce – informuje nas Marek Banaś, Menedżer ds. Integracji Sieci Euromaster. Podkreśla spore doświadczenie i wiedzę, która jest przekazywana partnerom m.in. przez sztab terenowych konsultantów biznesowych. - Musimy dbać o swoją markę, dlatego w obopólnym interesie jest, aby nasze warsztaty dobrze działały. Te wysokie standardy mogą się na początku wydawać trudne do spełnienia, jednak w praktyce po ich wdrożeniu praca staje się łatwiejsza, a partner pozyskuje więcej klientów ceniących sobie warsztaty...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet