Polska będzie reprezentowana jeszcze mocniej

Z Piotrem Łukaszewiczem, przedstawicielem frankfurckich targów, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.

- Czas płynie bardzo szybko. Jeszcze niedawno byliśmy na Automechanice Frankfurt 2012, a już wielkimi krokami zbliża się jej kolejna edycja. Te targi są bardzo duże i jest na nich praktycznie wszystko. Aby jednak być na topie, trzeba ciągle zaskakiwać. Sądzę, że włodarze Messe Frankfurt będą chcieli i w tym roku czymś się wyróżnić?
„Praktycznie wszystko”– świetnie Pan to ujął. Na Automechanice we Frankfurcie reprezentowani są producenci nie tylko części i komponentów czy to dla pojazdów osobowych, czy też ciężarowych i użytkowych (specjalnie wyróżnionych logo i katalogiem „Truck Competence”). Mamy tam przecież pełne hale wystawców z całego świata, którzy reprezentują takie sekcje, jak: elektronika i systemy, akcesoria i tuning, wyposażenie warsztatów mechanicznych i lakierniczych, stacje serwisowe i myjnie oraz IT i management.
Jeśli chodzi o wyróżnienie się, z punktu widzenia organizacji targów Automechanikę Frankfurt nadal wyróżnia na tle wielu innych imprez targowych darmowy Internet dla wszystkich. Ale ponieważ to rozwiązanie było już wprowadzone w 2012 roku, dla tych targów nie jest to aż taka nowość.
Bardzo dużą nowością w edycji 2014 będzie jednak co innego – cała hala 10.0 (dla tych, którzy nie byli we Frankfurcie – hala wielkości hipermarketu) poświęcona będzie tematyce „Future Mobility”, czyli temu wszystkiemu, co wiąże się z przyszłościowymi sposobami napędzania pojazdów w alternatywie do benzyny i oleju napędowego, np. poprzez elektryczność oraz LPG i CNG. W hali tej będzie można zobaczyć m.in. pojazdy zasilane gazem oraz części, akcesoria i urządzenia do jego tankowania. Może ona być więc bardzo interesująca dla licznych polskich producentów – potencjalnych wystawców z tego sektora – gdyż wystawiając się na jakichkolwiek specjalistycznych targach gazowych, nie mogą liczyć na ponad 148.000 odwiedzających branżystów ze 176 krajów świata.
[gallery] [/gallery]
- Proszę więc o kilka statystyk odnośnie edycji 2012 i prognozy na rok 2014. Czego możemy się spodziewać? Czy Polska nadal będzie w ścisłym gronie krajów o największej liczbie odwiedzających?
O 148.000 branżystach, którzy odwiedzili targi w roku 2012, już wspominałem. Warto podkreślić, że grubo ponad połowa, tj. 80.000 z nich, to odwiedzający spoza Niemiec. W 2012 r. było wśród nich 3078 odwiedzających...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet