Wszystko, co (się)Cię kręci!

Choć sprzedaż samochodów osobowych od początku roku jest wciąż mniejsza niż rok temu, dostrzegane są szanse na optymistyczne zakończenie roku. Lepszym wynikiem mogą pochwalić się Polacy, którzy w październiku 2013 r. zarejestrowali o ponad 19% więcej osobówek niż rok wcześniej. Czy to wystarczy, aby Targi Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show 2014 odniosły sukces?

W Polsce w październiku 2013 r. firmy i konsumenci indywidualni zarejestrowali w Centralnej Ewidencji Pojazdów 26,6 tys. samochodów osobowych, co oznacza 19,3-procentowy wzrost r/r i aż 21-procentowy wzrost w porównaniu do września. Łącznie, od początku ubiegłego roku Polacy kupili prawie 240 tys. nowych osobówek (+4,77% r/r). Zapotrzebowanie na części i komponenty do samochodów oraz zatrudnienie powoli rośnie, a w ślad za tym obserwujemy wzrost popytu wśród klientów instytucjonalnych oraz większą skłonność do zakupów wśród klientów indywidualnych.
- Nowy rok zapowiada się jeszcze bardziej obiecująco, co w kontekście organizowanych targów motoryzacyjnych wydaje się być wyjątkowo istotne – mówi Marcin Gruszczyński, dyrektor projektu. - Wielkie święto miłośników motoryzacji jest bowiem dla wystawców sposobnością do podjęcia możliwie bezpośrednich działań marketingowych.

TTM – warsztat motoryzacji
Aż pięć pawilonów wystawienniczych zajmie ekspozycja „zaplecza” motoryzacji, gdzie z najnowszą ofertą m.in. sprzętu do napraw, diagnostyki, narzędzi, akcesoriów, wyposażenia...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet