Źle działające strony www odstraszają klientów

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę 1&1*, aż 82% użytkowników sieci w Polsce regularnie doświadcza niedogodności związanych z wadliwym działaniem stron internetowych. Ponad połowa konsumentów skarży się, że wolno działające strony wywołują w nich negatywne emocje, takie jak stres czy złość. Co ciekawe, aż 44% internautów rezygnuje ze skorzystania z usług firmy, której strona funkcjonuje niepoprawnie.

Wyniki badań opublikowanych przez firmę 1&1 Internet, globalnego lidera wśród dostawców internetowych usług hostingowych, pokazują, że polscy internauci ciągle doświadczają wielu problemów z korzystaniem ze stron internetowych. Coraz więcej Polaków odczuwa frustrację z powodu serwisów internetowych, które nie działają prawidłowo lub są wyłączane na noc w celu przeprowadzania działań konserwacyjnych. Co ciekawe, ponad połowa Polaków podchodzi dziś bardziej krytycznie do błędów w witrynach niż pięć lat temu. Prawie połowa (49%) zauważa znaczne różnice w czasie ładowania poszczególnych stron. Trzy najczęściej wymieniane przez polskich użytkowników sieci wady witryn to:
- wolne działanie (41%),
- linki, które prowadzą donikąd (24%),
- brak dostosowania do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (21%).

Wpływ źle działających stron www na zachowania konsumentów
Tego rodzaju wady stron internetowych powodują, że prawie połowa internautów (44%) postanawia nie korzystać z usług...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet