Wtryskiwacze Common Rail Delphi DFI 1.5

W związku z coraz bardziej rygorystycznymi normami emisji spalin coraz większe są również wymagania odnośnie elementów układów wtryskowych CR. Aby spełnić warunki wchodzącej w roku 2009 normy EURO 5, firma Delphi wprowadziła na rynek wtryskiwacze Common Rail DFI 1.5.

Wtryskiwacze DFI 1.5 montowane są w samochodach takich marek, jak: Peugeot, Citroën, Ford, Kia, Hyundai, Volkswagen, Seat, Škoda, Mercedes, Dodge, Chevrolet, Opel i Great Wall. Znajdują się na wyposażeniu silników OM651 stosowanych w Mercedesach klasy B, C, E, CLK, GLK oraz Sprinter. DFI 1.5 razem z silnikami DW10C montowane są w Peugeotach 3008, 308, 407, 5008, 807 i RCZ, Fordach C-Max, Focus, Galaxy, Grand C-Max, Kuga, Mondeo i S-Max, oraz w Citroënach C4, C5, C8, DS4 i DS5 Hybrid. Nowością jest wykorzystanie układu wtryskowego CR Delphi w silnikach Diesla firmy Volkswagen. W trzycylindrowycm silniku o pojemności 1.2 montowane są właśnie wtryskiwacze DFI 1.5 oraz najnowsza pompa wysokiego ciśnienia Delphi DFP6. Silniki te znajdziemy na wyposażeniu takich samochodów, jak: Volkswagen Polo, Škoda Fabia, Praktik, Roomster...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet