Artykuły » 11/2013 » Wydarzenia » Equip Auto 2013

Equip Auto 2013

– czyli oczko w głowie Francuzów. Międzynarodowe Targi Podzespołów i Części Samochodowych, Akcesoriów Motoryzacyjnych oraz Wyposażenia Serwisowego – Equip Auto – to jedno z ważniejszych wydarzeń we Francji. Impreza – odbywająca się co dwa lata - przyciąga od 1975 roku profesjonalistów branży przemysłu motoryzacyjnego z całego świata. Tym razem 5 dni targowych (16-20 października) upływało pod znakiem wielu wydarzeń obliczonych na zwielokrotnienie kontaktów B2B.

Organizowane we współpracy z Francuską Federacją Przemysłu Wyposażenia Pojazdów (FIEV) i Francuską Federacją Blacharstwa (FFC) targi Equip Auto są jedynym we Francji wydarzeniem o randze międzynarodowej w branży automotive. Po wyraźnie słabych dwóch poprzednich edycjach (2009 i 2011) Equip Auto wraca do formatu spotkań o randze międzynarodowej. Zamiast dwóch pawilonów wystawowych – cztery. Tereny wystawowe zajęły w sumie powierzchnię 120.000 m2. Swoje produkty reprezentowało tu ok. 1800 firm, choć faktyczna liczba wystawców (stoisk) to 1184. Wiele stoisk prezentowało bowiem nie jeden, a kilka brandów. Nie spełniły się jednak nadzieje organizatorów, by tegoroczna edycja przyciągnęła dużo więcej odwiedzających. Organizator zapowiadał, że tereny Parc des Expositions w Villepinte będą celem podróży dla ponad 125 tys. specjalistów branży samochodowej. Na pewno wysiłek obliczony na przyciągnięcie wielu gości wydaje się oczywisty. Zwróćmy uwagę, że w chudych latach tereny Parc des Expositions w Villepinte gromadziły raptem 91 tys. i 106 tys. odwiedzających. Oficjalny komunikat wieści, że i tym razem nie padł rekord, a frekwencja wyniosła ok. 100 tys. specjalistów branży motoryzacyjnej.
Tegoroczna formuła imprezy odbywała się pod hasłami: More Business, More Services, More Events. Organizatorzy, anonsując trzy wiodące hasła tegorocznej, 21. edycji targów, podkreślają propozycje rozwiązań o międzynarodowym charakterze dla branży automotive, a także wiele więcej wydarzeń obliczonych na nowe kontakty biznesowe. Nową strategię promocyjną wyjaśniał podczas inauguracyjnego spotkania z dziennikarzami President of Equip Auto.

- Dzięki bogatej i kompleksowej ofercie oraz obecności na targach dużej liczby profesjonalistów zagwarantowaliśmy więcej kontaktów biznesowych, wiele więcej usług ułatwiających wizytę na targach i o wiele więcej wydarzeń sprzyjających...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet