Zdobycze IT w SKP

Ostatnie lata dla producentów wyposażenia diagnostycznego to wysiłek na rzecz stworzenia bardzo intuicyjnego i nowoczesnego programu pozwalającego na łatwe i szybkie przeprowadzanie badań technicznych wszelkich typów pojazdów. O ile badania technicznego nie sposób przeprowadzić via Internet, to wiele interwencji serwisowych i naprawczych samego oprzyrządowania diagnostycznego da się dziś realizować zdalnie, czyli z poziomu komputera.

Nabywców nowoczesnego oprzyrządowania diagnostycznego przekonuje dziś fakt, że unikalnej konstrukcji urządzenie można zdalnie serwisować, upgradować i diagnozować! Serwis w czasie rzeczywistym (on-line) jest zupełnie nową jakością w tej klasie urządzeń. Diagnostyka sprzętu, update oprogramowania, trening obsługi – wszystkie te zagadnienia mogą być realizowane w czasie rzeczywistym, a my, jako odbiorcy, nie ponosimy dodatkowych kosztów. Daje to nam duży komfort, elastyczność, szybki czas reakcji przy rozwiązywaniu potencjalnych problemów.

- Dokładnie takie też argumenty przekonują wielu do zakupu urządzeń firmy UNIMETAL, bo to zwiastun owocnej współpracy – dowodzi Agnieszka Baranowska, odpowiedzialna za marketing firmy UNIMETAL Sp. z o.o. - Wspomniane upgrady dokonywane są z wykorzystaniem bezpłatnego oprogramowania teamviewer. Obsługujący linię diagnostyczną marki QUANTUM nie musi więc czekać na przybycie serwisu, skoro serwisant firmy UNIMETAL może dokonać prezentacji zdalnie. W czasie rzeczywistym może też zdiagnozować problem, przeprowadzić szkolenie – wspomagając się również darmowym komunikatorem (Skype). Skąd pomysł na usługę zdalnej pomocy on-line? Z dotychczasowych doświadczeń producenta wyposażenia diagnostycznego wynika, że interwencje serwisu u posiadacza linii diagnostycznej nie zawsze były uzasadnione. Szwankowała komunikacja, a rozmowy jako żywo przywodziły skojarzenia z „głuchym telefonem”.

- Często podczas telefonicznych zgłoszeń wpływających do naszego serwisu zdarzało się, że klient nie był w stanie skutecznie opisać usterki, jaka zaszła w urządzeniu, przez co nie zawsze mieliśmy możliwość skutecznie dokonać naprawy bez konieczności wizyty serwisanta na miejscu u klienta – zauważa Przemysław Turuk, dyrektor operacyjny w firmie UNIMETAL Sp. z o.o. - W wielu przypadkach...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet