Typowe usterki rozrusznika

Z myślą o klientach aftermarketu specjaliści DENSO przygotowali poradnik, w którym omówione zostały symptomy, przyczyny i sposób postępowania w przypadku wystąpienia jednej z typowych usterek rozrusznika.

DENSO jest czołowym producentem urządzeń obrotowych przeznaczonych zarówno na pierwszy montaż, jak i na rynek wtórny. Wciąż rozwijany program rozruszników i alternatorów DENSO skierowany do klientów aftermarketu obejmuje obecnie 192 numery katalogowe alternatorów zapewniające 2546 zastosowań i 56 referencji rozruszników, które mają 1128 zastosowań. W skład programu wchodzą: rozrusznik z zaawansowanym zazębieniem (AE), rozrusznik z podwójną cewką (TS), stale zasprzęglony rozrusznik (PE) oraz rozrusznik start-stop z podwójną cewką.
[img_full]10547|[/img_full]
1. Rozrusznik nie obraca się; wyłącznik elektromagnetyczny nie wydaje charakterystycznego, metalicznego stuku.

Prawdopodobna przyczyna usterki:
- nieprawidłowa gęstość i poziom elektrolitu akumulatora,
- słaby kontakt przyłącza elektrycznego z zaciskiem,
- wadliwa współpraca wyłącznika elektromagnetycznego z jego rdzeniem.

Co robić?
- Sprawdź...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet