ZF prezentuje wyniki

– dwunastoprocentowy wzrost. Firma ZF Friedrichshafen AG przedstawiła wstępne wyniki sprzedaży za 2012 r. Koncern osiągnął w tym czasie sprzedaż na poziomie 17,4 mld euro, co stanowi dwunastoprocentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2011.

- Osiągnęliśmy cel pomimo niesprzyjających warunków makroekonomicznych oraz niższych marż wynikających z wyższego poziomu zaliczek na poczet zakupu surowców i maszyn oraz wyższych kosztów utrzymania zakładów produkcyjnych – komentuje Stefan Sommer, prezes zarządu ZF Friedrichshafen AG.

Przedstawiciele firmy podkreślają różnice pomiędzy poszczególnymi regionami geograficznymi oraz segmentami produktowymi, w których...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet