Wymiana tulei wahliwej

Tuleja wahliwa ma bardziej skomplikowaną budowę w porównaniu z tuleją metalowo-gumową. Na fot. 1 przedstawiamy przekrój tulei wahliwej i jej wewnętrzną strukturę, która jest dosyć delikatna. Każda próba nieprawidłowego montażu może spowodować jej zniszczenie. Poniżej zamieszczamy opis, jak powinno wyglądać jej prawidłowe zamontowanie oraz skutki nieprawidłowego montażu.

Montaż prawidłowy
Elementy metalowo-gumowe lub tuleje wahliwe należy montować, wywierając nacisk na zewnętrzną krawędź tulei wahliwej (4) odpowiednim przyrządem, korzystając z dopasowanych adapterów z zachowaniem odpowiednich parametrów wciskania, by połączenie było prawidłowe. Przyrząd musi się opierać tylko...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet