Nowoczesność i praktyka, czyli jak się szkolą mechanicy

Warsztaty niezależne skutecznie konkurują z autoryzowanymi stacjami obsługi pojazdów w zakresie napraw samochodów. Dla ponad 16 milionów kierowców powierzających swoje auta mechanikom z sektora niezależnego argumentem są atrakcyjne ceny, szeroki wybór produktów, jakość usług gwarantowana przez odpowiednio wykwalifikowanych pracowników i właściwe wyposażenie warsztatów.

Motoryzacja jest niezwykle konkurencyjną branżą. Każdego roku na rynku pojawiają się pojazdy wyposażone w nowe technologie. Coraz bardziej zaawansowane rozwiązania techniczne zmuszają warsztaty, które chcą zdobyć i zachować silną pozycję na rynku oraz utrzymać wysoki poziom usług do stałego inwestowania w szkolenia pracowników.

Mechanicy chcą się szkolić
Z badań przeprowadzonych przez firmę MotoFocus wynika, że ponad 84% kadry warsztatów niezależnych deklaruje chęć uczestnictwa w szkoleniach technicznych. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, niezależni producenci i dystrybutorzy części oferują swoim partnerom handlowym wsparcie szkoleniowe – nie tylko produktowe czy sprzedażowe, ale także (a może przede wszystkim) techniczne.
Udział w szkoleniach pozwala podwyższyć pracownikom warsztatów swoje kompetencje w naprawach samochodu, poszerzyć wiedzę w zakresie elektroniki i mechaniki, jak również w dziedzinie najnowszych technologii. Przekłada się to na większe zaufanie klientów, którzy mają pewność, że odbiorą z serwisu bezpieczne, profesjonalnie naprawione auto.

Szkolenia na miarę XXI wieku
Tak, jak zmienia się branża motoryzacyjna, tak też zmieniają się szkolenia. Dostosowywanie treści do wymogów rynkowych jest oczywiste – rośnie liczba kursów z zakresu elektryki i elektroniki, systemów start-stop, pojawiają się kwestie związane z naprawą...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet