Za wygląd można zarobić

Jak czytamy na stronie internetowej firmy Colors Studio: „Ludzie oceniają rzeczy na podstawie ich wyglądu. Dotyczy to tak samo samochodów, potraw, książek, jak i kopert, w których dostaję faktury. Niezależnie od tego, ile osób zatrudnia Państwa firma, ani ilu ma klientów, jej wizerunek zależy od tego, w jaki sposób jest kreowany”.

Colors Studio jest agencją reklamową, której specjalnością jest branding, czyli koncepcja i rozwój marek. Jedną z takich marek jest Goldcar Standard, a w skład zespołu projektowego, który odpowiada za stworzenie jej identyfikacji, wchodzą: Radek Nagay, Patryk Grygierczyk i Ela Michalak. Tego, jak duże wyzwanie stanowił dla nich projekt zlecony przez CSV, dowiedzieliśmy się podczas rozmowy.

- Jest tyle atrakcyjnych branż, dla których można projektować. Firmy odzieżowe, kosmetyczne i dobre wydawnictwa oczekują atrakcyjnych rozwiązań. Czy pracując dla blacharstwa/lakiernictwa, również można błysnąć talentem?
Pewnie, że można. Wszystkim się wydaje, że kreatywna reklama dotyczy tylko produktów spożywczych, telefonów komórkowych czy samochodów, a przecież szpachle i lakiery kupują tacy sami ludzie. Potrafią docenić – nawet podświadomie – dobry design, ciekawy przekaz treści i spójną identyfikację dla wielu produktów. Poza tym wspomniany „talent” to nie tylko ładne obrazki – tu chodzi...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet