Nowe oblicze i innowacyjna strategia Metelli

50. urodziny Metelli to doskonała okazja do zaprezentowania nowej, mocnej i niebanalnej strategii wyróżniającej zakład na rynku części zamiennych. Charakter produktów Metelli wyraża nowe hasło reklamowe: „Więcej niż części zamienne”, które doskonale oddaje strategię przyjętą przez firmę – innowacja i dynamika, jasność i transparentność, osobowość i rozpoznawalność.

Odświeżeniu oblicza firmy towarzyszy restyling czterech posiadanych przez nią marek: Metelli, KWP, Graf i Cifam, nabytych w ciągu lat działalności, które pozwoliły przedsiębiorstwu stać się mocnym punktem odniesienia dla niezależnego rynku części zamiennych, również dzięki konkurencyjnemu charakterowi takich czynników, jak: jakość produktów i ścisła współpraca z najlepszymi, wybranymi dystrybutorami, dając początek rozbudowanej, światowej sieci handlowej. Celem tego dopiero co sfinalizowanego projektu jest uzgodnienie i ujednolicenie czterech marek z wytycznymi zakładu poprzez przyjęcie form, rozmiarów i kolorów o niepowtarzalnym i charakterystycznym dla zakładu charakterze. Innowacją objęto wszystkie narzędzia komunikacyjne Grupy – od dokumentacji firmowej i handlowej po zaktualizowane kampanie reklamowe 2011/2012...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet