Renault liderem jakości obsługi klienta w ASO

826 – tyle punktów (na 1000 możliwych) zdobył Renault w zeszłorocznej edycji TNS Garage Quality Check, niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO. Badanie przeprowadził zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska.

Audyt obejmował trzynaście marek, z których każda miała możliwość uzyskania 1000 punktów w ramach dwóch form kontaktu z serwisami – umówienia telefonicznego i wizyty w serwisie. W zeszłorocznej edycji projektu, z wynikiem 826 punktów, liderem jakości obsługi klienta w serwisie została marka Renault.

Audytowi poddano nie tylko jakość obsługi w samym serwisie, ale również jakość obsługi podczas telefonicznego umówienia się na wizytę w serwisie oraz porównanie możliwości umówienia się na wizytę drogą elektroniczną. Tak zebrany materiał wzbogacony został opinią klientów badanych marek z przeprowadzonych...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet