50. urodziny Metelli

Nowe oblicze i innowacyjna strategia zaprezentowana podczas targów Automechanika 2012 wyróżnia zakład z Bresci (Włochy) na rynku części zamiennych. 50. urodziny Metelli to doskonała okazja do zaprezentowania nowej, mocnej i niebanalnej strategii wyróżniającej zakład na rynku części zamiennych.

Niepowtarzalny charakter produktów Metelli wyraża nowe hasło: „WIĘCEJ NIŻ CZĘŚCI ZAMIENNE”, doskonale oddające strategię przyjętą przez Metelli: innowacja i dynamika, jasność i transparentność, osobowość i rozpoznawalność. Wszystkie te cechy w 100% wyróżniają rozwiązania stworzone przez Grupę Metelli. Pozycji firmowej towarzyszy restyling (zmiana wyglądu) czterech posiadanych marek: Metelli, KWP, Graf i Cifam, nabytych w ciągu lat działalności. Pozwoliły one przedsiębiorstwu stać się mocnym punktem odniesienia dla niezależnego rynku części zamiennych, dając początek rozbudowanej światowej sieci handlowej. Odnowa, której w roku 2012 towarzyszą także obchody 50. rocznicy założenia firmy, jest częścią oczywistej ewolucji wizerunku, który musi...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet