Polerowanie szyb i reflektorów

Zarysowania, mikropęknięcia i pajęczynki po wycieraczkach? Bywa, że irytujące, bo załamujące promienie słoneczne pokaźne defekty pojawiają się także na kloszach lamp. Te i podobne uszkodzenia można jednak naprawiać, a nowoczesna technologia stanowi ciekawszą alternatywę dla wymiany kosztownych elementów.

Po zimie najwięcej irytujących śladów po mechanicznych uszkodzeniach to oczywiście efekt skrobaczek do szyb. Podobnej degradacji ulega szyba tylna, zwłaszcza w samochodach typu kombi. Bywa, że przyczyną zarysowań są… szczotki myjni samochodowych, zwłaszcza automatów przejazdowych. Tytułem wstępu warto jednak zaznaczyć, że prezentowana niżej technologia ma pewne ograniczenia.
[center] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
Gdzie i kiedy można dokonać polerowania szyb?
Polerowanie szyby można wykonać w dowolnym miejscu, w którym jest dogodny dostęp do zniszczonej powierzchni. Zaleca się przeprowadzanie napraw w zamkniętych pomieszczeniach – wszelkie niepożądane wtrącenia (np. ziarenka piasku), które mogą dostać się pod dysk naprawczy lub filc polerski, niechybnie spowodują dodatkowe uszkodzenia! Jeśli nie ma innego wyjścia, to reperację można przeprowadzać na świeżym powietrzu, lecz należy wtedy zachować bardzo wysoką ostrożność. Polerowanie dobrze jest także przeprowadzać w nienasłonecznionym miejscu. Dlaczego? Dodatkowe nagrzewanie szyby może znacznie wydłużyć czas naprawy. Podczas procesu szlifowania szkło bardzo się rozgrzewa i musimy bardzo dokładnie kontrolować temperaturę, aby nie dopuścić do jej nadmiernego wzrostu. A nieostrożność może skutkować pęknięciem szyby!

- Praca na szkle, które jest zmrożone, jest również niedopuszczalna. Prezentując specjalistom branży warsztatowej naszą rewolucyjną metodę usuwania rys, graffiti oraz zacieków z powierzchni szyb, czyli system JK-SCR do polerowania szyb na sucho – uczulamy także na ograniczenia technologiczne – informuje Maciej Kaleta, FHU „JK” Jerzy Kaleta z Nowego Sącza. - System JK-SCR nadaje się do każdego rodzaju szkła, należy jednak pamiętać, że niektóre rodzaje szkła – zwłaszcza...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet