Polski rynek jest interesujący i złożony

O historii firmy, jej ofercie produktowej i strategii z Hubertem Wójcikiem, market managerem NTN-SNR na rynek Polski, Czeski i Słowacki, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.

 

[img_full]10579|15671|Hubert Wójcik, market manager NTN-SNR na rynek polski, czeski i słowacki|right[/img_full]Czym się zajmuje SNR?

SNR było dawniej oddziałem firmy Renault, producentem części pierwszego montażu (OE) do każdego typu zastosowania. Przyczyniło się to do tego, że SNR stał się czołowym producentem wyposażenia do francuskich, włoskich oraz niemieckich marek. Przez ponad 10 lat firma była znaczącym dostawcą dla Grupy VW-AUDI. Cztery lata temu SNR został kupiony przez firmę NTN, japońskiego producenta z ponad 50 fabrykami na całym świecie oraz 21 tysiącami zatrudnionych osób. Połączenie to wzmocniło pozycję SNR w Europie, a w szczególności w Polsce, dostarczając azjatyckie grupy produktowe dla takich marek, jak Nissan, Mitsubishi, Honda itd.

Co zawiera asortyment firmy?

Aby sprostać wymaganiom rynku, strategią grupy jest zapewnienie jak najszerszego asortymentu: koła, rozrząd, zawieszenie, skrzynie biegów, klimatyzacja…

Jakie są główne zalety produktów SNR?

Dzięki swoim korzeniom NTN-SNR dostarcza...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet