Dwumasowe koło zamachowe

– ważne wskazówki dotyczące weryfikacji stanu zużycia podczas wymiany zestawu sprzęgła. DKZ z firmy LuK, jako dodatkowy komponent sprzęgła, redukuje uciążliwe drgania silnika. Dzięki temu spełnione są coraz wyższe wymagania co do komfortu jazdy. Podobnie jednak jak samo sprzęgło, DKZ podlega zużyciu i musi być w odpowiednim momencie wymienione!

Duże pokrycie rynku
Dzisiaj DKZ jest montowane w co drugim samochodzie osobowym i dostawczym – z tendecją wzrostową! Ponad 70 milionów pojazdów w Europie jest wyposażonych w DKZ. Z ponad 270 referencjami, LuK pokrywa prawie 100% zapotrzebowania rynku wtórnego na DKZ w jakości oryginału.

Technika
Konwencjonalne koło zamachowe składa się z jednej sztywnej części. DKZ to dwie masy, które mogą się względem siebie obracać. Układ tłumika drgań jest zintegrowany z DKZ w postaci sprężyn obwodowych. Dzięki nim DKZ przejmuje drgania silnika i redukuje je niemal do zera.

Dwumasowe koło zamachowe (DKZ)
Dopuszczenie DKZ do dalszej eksploatacji powinno być poprzedzone uważną kontrolą...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet