Oprogramowanie branżowe (1)

Bacznemu obserwatorowi współczesnych wydarzeń targowych i spotkań branżowych na pewno nie uszedł uwadze ważny fakt. Jednym z ważniejszych wyzwań jest dziś wykorzystanie dobrodziejstw dedykowanego nam oprogramowania komputerowego, które znakomicie podnosi konkurencyjność warsztatów. Program doboru części w dobie popularyzacji zamienników, tak samo jak informacje techniczne i rozwiązania wspomagające nowoczesne formy kontaktu i promocji naszej firmy, to dziś kluczowy element modernizacji branży warsztatowej.

Bez nowoczesnych systemów informatycznych nie obejdzie się dziś żadna stacja kontroli pojazdów. Wśród wiodących rozwiązań prym wiodą systemy projektowane pod kątem wymogów zapowiadanych przy okazji prac nad Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK).
[center] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [gallery][/gallery] [/center]
- Twórcy oprogramowania dopracowują swoje systemy także dzięki użytkownikom, którym oddają specjalną zakładkę, gdzie można zaproponować ulepszenia – zwraca uwagę Marcin Tkacz, właściciel SKP i warsztatu Mechanika Precyzyjna z Katowic. - Stąd też cieszące się popularnością fora dyskusyjne; największe w Polsce miejsce wymiany doświadczeń nt. badań technicznych i rejestracji pojazdów udostępniła firma NORCOM. Przykładowo, w oprogramowaniu Stacja firmy NORCOM można na bieżąco monitorować zmiany w aktach prawnych, co nie jest bez znaczenia dla działalności firmy w dobie tak częstych zmian przepisów. Wszystkie badania SKP zapisywane są w czasie rzeczywistym, więc bardzo ważnym udogodnieniem jest też łatwy i szybki kontakt z programistami, z którymi można rozwiać wątpliwości. Udogodnień jest więcej. Bez dobrego oprogramowania trudno dziś wyobrazić sobie obsługę tachografów cyfrowych.

Oczywiście, także w serwisach samochodowych oprogramowanie do obsługi firmy powinno być równie ważne jak urządzenia diagnostyczne czy inne wyposażenie warsztatowe. Aby poprawić konkurencyjność serwisu, taki system warto wykorzystać nie tylko do wystawiania zleceń i faktur, ale także do kontaktów z klientami, wyszukiwania i zamawiania...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet