Wizja europejskiego rynku wtórnego

Zapowiedzi nowych części DENSO przeznaczonych na rynek wtórny, plany rozwoju strategicznego oraz hipnotyzująca wizja przyszłości motoryzacji były przedmiotem dyskusji podczas seminarium na temat rynku wtórnego, zorganizowanego po raz pierwszy przez DENSO Europe w Hadze w dniach 22 i 23 września 2011 r.

W imprezie udział wzięło ponad 60 dystrybutorów DENSO z 21 krajów Europy, takich jak: Rosja, Wielka Brytania, Niemcy, Polska, Ukraina, Grecja, Francja oraz z krajów skandynawskich. Seminarium zorganizowane w muzeum Louwman miało na celu uświadomienie klientom jak bardzo ważny dla DENSO jest europejski rynek wtórny oraz zainspirowanie ich swoimi możliwościami jako czołowy światowy producent części i dostawca usług.


Plany DENSO dotyczące zwiększenia zaangażowania na europejskim rynku wtórnym obejmują szerszy wachlarz produktów, zwiększoną dostępność produktów oryginalnych dla klientów, więcej lokalnych punktów sprzedaży oraz więcej powierzchni magazynowych, skracających czas dostawy. - Obecnie marka DENSO rozwinęła 42 linie części na pierwszy montaż, w tym 20 z nich to rozwiązania numer 1 na świecie, na których będziemy opierać swoją ofertę dla rynku wtórnego – relacjonował Frans van Veen, Product Manager w DENSO Europe B.V., Aftermarket...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet