Nowa książka

We wrześniu, październiku i listopadzie wraz z „Nowoczesnym Warsztatem” bezpłatnie trafi do 10 000 warsztatów mechanicznych książka pt. „Sprze­daż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2”. To czwarte wydawnictwo firmy Motomarketing.pl, które serwisanci otrzymają dzięki „Nowoczesnemu Warsztatowi” i reklamodawcom. Pierwsza część książki ukazała się w 2009 roku pod tytułem „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym”.

Książka będzie prezentować nowe, nieomawiane w wy­dawnictwie z 2009 roku techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Dobór zagadnień został dokonany na podsta­wie opinii uczestników szkoleń organizowanych przez...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet