Uroczyste otwarcie

7 czerwca br. na Śląsku uczestniczyliśmy w imprezie, którą zaszczycili swą obecnością bardzo ważni dla branży motoryzacyjnej oficjele. Dyrektor generalny General Motors Poland, marketing manager EMEA i Country Busines Manager DuPont Refinish Poland – żeby wymienić tylko kilku. Powodem spotkania było uroczyste otwarcie najnowszego i – według wielu przybyłych – najnowocześniejszego obiektu napraw blacharsko-lakierniczych. Inwestycja jest własnością firmy ASKO z Tarnowskich Gór, wyróżniającego się dealera marki Opel.

Firma Opel ASKO – autoryzowany dealer samochodów marki Opel – funkcjonuje na rynku od początku 1999 roku. Najważniejszym profilem działalności jest oczywiście sprzedaż nowych samochodów, jakkolwiek równolegle rozwijany jest dział zajmujący się skupem, sprzedażą i zamianą samochodów używanych wszystkich marek.

- Przez te 12 lat sprzedaliśmy ponad 3 tys. samochodów z logo Opel, zawsze mocno przekraczając plany sprzedażowe koncernu – powiedział podczas uroczystego otwarcia najnowszej inwestycji punktu dealerskiego w Tarnowskich Górach Henryk Kapek, współwłaściciel firmy ASKO. - Równie mocno rozwijaliśmy też obsługę posprzedażną. Jedynym brakującym ogniwem w naszym autoryzowanym serwisie były naprawy powypadkowe. Dotąd likwidację szkód realizowaliśmy poza naszym punktem dealerskim u dwóch autoryzowanych przez nasz koncern podwykonawców. Od kilku lat przymierzaliśmy się do realizacji najpoważniejszej inwestycji, jaką była budowa serwisu blacharsko-lakierniczego. Inwestycja o wartości ponad 2 mln 262 tys. zł została zrealizowana z wkładu własnego, kredytów i pieniędzy UE. Kwota dofinansowania wyniosła 750 tys. zł z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO województwa śląskiego. Dziś mamy okazję dokonać oficjalnego otwarcia wyjątkowo nowoczesnego obiektu i bardzo nas cieszy udział w imprezie tak znakomitych gości. Na uroczyste otwarcie obiektu napraw blacharsko-lakierniczych licznie przybyli reprezentanci władz miasta, banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Wśród gości nie zabrakło najbardziej znaczących przedstawicieli branży motoryzacyjnej. Firmę GM reprezentowali: Peter Fahrni – dyrektor generalny General Motors Poland, Wojciech Mieczkowski – dyrektor ds. sprzedaży GM Poland, Waldemar Szajkowski – dyrektor ds. Customer Care GM Poland. Ze strony firmy DuPont przybyli: Witold Dziekański – Country Busines Manager DuPont Refinish Poland i Michael Maier – marketing manager EMEA. Wiedzieć...

Reklama w Świecie Opon

Raport warsztatowy

Zapisz się, aby otrzymywać regularnie "Raport Warsztatowy"

Twój e-mail

Zamów prenumeratę

Projekt i realizacja:
2007-2012 GlobalVanet